Pages

Selasa, 17 November 2009

Malang di Kota Malang (Nonton 2012) ciek Lu....

Oalah…
Hari iko Na yo Bana latiah bana…um… tadi tu Na ndak ado kuliah dowh tanyato… trus Na jo kawan sakamar Na si Zuki ka pai nonton pilem 2012…ko yang katigo kalinyo mangantri… samati-mati aka… alahmadulillah akahirnyo lai dapek juo tikettu. Trus banyak nan lain hal-hal nan mambuek hari na buruk trus lumayanlah menyenangkan. Caritonyo mantuak iko hah…
Cako pagi… Na masuak kulaih jam ka-3, alias jam 8:45(kalo di Universitas Negeri Malang), hm… pagi-pagi bana Na alah maujuk-ujk ka kampus sebelum mato kuliah tu dimulai, soalnyo pulo, Ibu Na manyuruah Na mangiriman email pas Photo Na untuk mambuek KTP, secara KTP Na yang kini indak berlaku do, soalnyo indak terdaftar dalam kotamadya, yo…pado akhirnyo Na en sakeluarga harus barajo Ka Kabupaten 50 kota.
Lah salasai email takirim, Na mam-Pesbuk sabanta, yo ituang-ituang memanfaatkan wakatu manjalang 8:45, trus… dek alah pueh mam-FB, sageralah maluncur ka D1 ruang 204, eh…kironyo kawan-kawan salokal Na alun pulo tibo lei… Mantuak biaso, satiok pakuliahan Na pasti duduak di Muko, Na otak-atiklah Leppong Na, yo samantaro nungggu kawan-kawan tibo, ndak lamo kamudian kawan Na Tep-OFF C alah masuak sadonyo… siap tu Na cuek ajonyo, soalnyo Na alah PW mangaca-ngaca Looping Nan alun salasai dan harus di AcC minggu iko. E,,, ndak lamo sudah itu Leppong kanciang ko tapakiak-pakiak pulo inyo, yo ndak lain kalo batrenyo habis, yolah Na kaluakan colokan trus sagera Na mancas Leppong ko, katiko ka mancolokkan ka sambungan listrik, eh takajuik gadangLah Na, Nampak sapatu kiro-kiro ukuran apak-apak..bacaliak bana jaleh-jeleh pulo dek dek Mato Na nan ancak ko..aha… lai ado bakaki, trus Na caliak bana sampai kateh.. . sampai wujudnyo yo banal ah jaleh, eh…kironyo dosen PV ( “Glodak!” asli Na yo bana syock! hah… Nan herannyo tapi perkuliahannyo ndak dimulai-mulai, trus… Na berinisiatif untuak mananangkan kawan-kawan nan alah ado didalam local, dalam pikiran Na “Mungkin iko dosen sadang Mangamuak pulo ga’ah mungkin, biasonyo kalo urang-urang mamakak dalam kelas…inyo baeh patiaknyo Rokok JiSAMSU sampai pakuliahan salasai, Yo nan marasai PastiLah Na… soalnyo nan bahadapan langsuang jo asok Rokok Yo si Febri Yona ko.”
Hah… kok dosen ko masi antok-antok se…kawan-kawan salokal alah bi-haniang sadonyo. Ndak lamo sudah itu…barulah si dosen mangaluakan suaro, ndeh… nan maraso pertamo paliang mande-Re-dEG yo Na…ba’a ndak ka ba’itu Na pulo… beko lasuang se inyo duduak jak duduak urang kayo…siap tu nyo baeh patiak rokok samsuNyo…yo Dihambuihkanlah asokNyo ka penjuru Kelas…”OtoMatis” nan marasoan asok partamo nan mangambang di udara Yo Ona. Hal yang indak terduga tajadi… si Dosen bilang
“ Lho…kalian ngga tau ya… minggu ini Pemograman visual kan saya OFF-kan.”kecek si Dosen Sumbringah bahagia…maliek dek Off C ko talampau rajin kuliah
“Glodak…..Glodakk…Glodak…. Jeter!,…jeter….!Na caliak wajah anak-anak salokal langsuang barubah…antah bahagia antah ka berang antah ka ba’a rasonyo, tapi nampaknyo nak-anak menerima dengan pasrah informasi yang alah mereka dapek, tapi… pas itu yo momen yang manyanangkan juo Untuak Na jo kawan-kwan, soalnyo kami hari iko kan memang ado rencana ka manoton 2012 di 21 Matos, aseeek… lagian ari masih pagi..tentu sajo beko pasti dapek tiket nonton.
Lah kalua dari D1, Na jo si Zuki langsuang bertolak ka radio, mungkin kawan-kawan nan bajanji tu mananti di teras radio… Oalah… Jaimbul! Jiambut… indak pulo kampret2 tu disitu do…, yolah…mungkin mereka sadang makan dikantin, trus… Na jo si Zuki, kami bukaklah radio tu gak sabanta lu… mungkin siap makan meraka tu pasti mauju radio mungkin.
Lah 15 minik kami manunggu, indak juo do, trus kami turuik bana lei… ka kantin… indak pulo ado… Ndeh! Muak den lei hah… di-sms…inyo ndak di balehnyo do…
Trus ko si Zuki alah ngamuak-ngamuak…laah meso-meso pulo inyo “ Yo Opo iko Zon… Jancok mania arek-arek iki, katanya mo Nonton… yawdah kita jalan menuju aTos sak’iki,, adu bener-bener udah ngebet nih,,,” kecek si Zukin Ber-api-api
“Zan zon… Zan Zon terus…koen! Yow Wes kita Pudal sak iki…” kecek Na manukiak Piapi Na pulo.
Eh… dalam perjalanan urang nan sato nonton cako ma-sms, “ Yon, kamu dmn? Jam 12 sekarang kita ada rapat di radio. jadi nonton tah? Kalo iya aku titip tiketnya”
Ola…paneh….matilah… jaleh kamilah dalam perjalanan ka 21, “Mate kita Zuk… Kunci radio nang kita!”kecek Na cameh
“Y owes Zon! Kita terlanjur pudal gini.. aku ogah mo balik, kita juga hampir sampae nih!” kecek si Zuki dengan khas mesoNyo.
Siap tu langsung Na sms “ Kita wes Pudal Bil! Maaf, kita ga bisa ikut rapat, koen dari tadi kita sms ga dibls2, kita ngambil nontonnya jam 12”. Sms dikirim……
Sms diterima dari kapalo radio “ Yow wes…brarti kalian ga ikut rapat, aku ga jadi nitip deh!”.
***
Sampai di matos Na jo Zuki langsuang balari naiak ka escalator, balari-lari manuju 21, Odeh… Jeter! Jeter! Jeter… asli paniang-paniang kapalo Na jo si Zuki mancaliak antrian yo bana alah sampanjang tali baruak, padahal 21 alun bukak lei… dari ujuag ka ujuang…
“ yO Opo iki Zuk…. Kita pulang aja… aku ga sanggup… sumpah… benerr ga sanggup… trus lagi belum tentu ni masing-masing orang beli tiket cuman 1 permasing2 orang, pasti mereka pesen banyak…hwaaa” kecek Na hampia pingsan mancaliak keadaan.
“Hoi… Jancok mania… yo Opo si koen..kita udah susaah-susah kesini..udah belain2 datang pagi… pokoknya kita berdo’a aja, kita pasti dapet!” kecek si Zuki penuh semangat jo Kata-kata Meso khas inyo.
“Yow wes.. aku percaya wes…”kecek Na yo bana pasrah. Kamipun mulai menjalani antrian, salamo dalam antrian…ko si Zuki ko ndak baranti untuak ba do’a, bahkan inyo kuek2 mambaco kata-kata “ YA ALLAH…TUNJUKKAN MUKJIZATMU… YA ALLAH…” Asli malu Na di bueknyo…tapi ka ba’a juo le… sapo tau anjur do’a inyo…(sedikit mengenalkan, si Uki Ko samanjak Tamaik Pondok pesantren pas SMP sampai kini indak pernah sumbayang 5 wakatu) tapi waktu ba’do’a di tengah public tu..yo bana khusuk do’anyo.
Alhamdulillah… akhirnyo kami bisa mandapekkan tiket nan jam 12 siang ko walaw dapek tampek duduak nomor 2 paliang muko, kami langsuang masuak ka studio 1, en.. si Zuki wanti-wanti… tiketnyo wajib disimpan…karano mandapekkan yo bana penuh perjuangan, alah 3 kesempatan, tapi selalu gagal.

Ondeh…! Pilemnyo yo sabana ancak.. sumpah! Animasinyo keren bana… si Zuki ko mamakiak-makiak gadang saking tagangnyo… Na..yo icak-icak ndak kenal Jo paja tu le.. Lah payah Na mamokok muncuang paja tu... akhirnyo Na padiakan lei.
Nonton 2012 salasai jam 3anlah…yo bana pueh rasonyo… untuang alah salasai nonton, ko MUI Malang banyak cincong pulo… keceknyo 2012 ka diraik penayangannnyo di Bioskop Malang… ah… bialah… Nan pantiang Na baduo si Zuki lah sanang…. Raso ka dicibian urang-urang yang lun nonton…en sabanata lai kan pilemnyo ka diboikot MUI..hahahahaha.
Na pamit ka si Uki, Na ka pai ka Beskem urang padang ka Kertoasri 99A, yo ka pai latian nari Minang jo silek Minang. Trus.. si Uki nyo duluan baliak ka kosan. Kamipun bapisah dimuko matos, ndak lamo sudah itu Na basobok jo uni Ami, Uni Oja, Ni rika. Kamipun sagera barangkek ka beskem naiak GL . diateh angkot kami mamakak bacarito bahaso Minang, urang nan saangkot jo kami lah paniang2 tu mancangang-cangang, siap tu… ndak tahan lai amak-amak nan disabalah Na, batanyolah.. dima kami barasal… kami jaweklah… asal kami dari SUMATERA BARAT, en berdecak kagumlah.. si Amak-amak dekny…padusi-padusi mantuak kami berani kuliah jauah.
Tibo di beskem, kami langsuang latian… yo jo uda-uda samo sakampuang. Sanang rasonyolah dibeskem, galak sarasonyo lah lapeh!... !!!! tapi kecek uda-uda jo uni-uni disitu…kok mereka menilai Na kini urangnyo alah pendiam, padahal Na maraso diri Na biaso ajo. Yo weslah… Kemudian ari deklah magrib, kamipun segera meluncur baliak ka habitat masiang-masiang. Trus uni Oja menawarkan lalok dikosan inyo ajolah…takuikknyo beko arilah kian malam sampai dikosan, pado saat itu na setujui.
Lah sampai di kosan uni Oja, paruikpun saraso lah litak, uni-unipun nak pai mambali makan, tapi Na kok saraso maleh bana. Uni-uni inyo nio kalua le mancari makan, Na dek takuk tingga surang dalam kosan, Na pun pai mambali makanan pulo. Di tampek uni-uni mambali makanan ndak katuju dek Na masakannyo do… Napun pamit ka pai mambali nasi kuniang di ambarawa, diambarawa Na basobok pulo jo Kepra pas mambali jus, keceknyo Rapek tadi yo bana ndak lamak do. Lah salasai jus Na, Na pamit ka Kepra. Na segera melencur ka kosan uni-uni.
Sampai dikosan uni-uni, kironyo uni-uni alah salasai makan, tu Na makan surang lei,..trus uni-uni Nanyo ka Na, “Mak Gaek…dek’a Gaek…samanjak-samanjak ko…lah ndak mantuak gaek nan dulu lei..? mak gaek banyak Nampak diam se, rusuah lo uni dibuekNyo” kecek uni-uni pol-polan perhatiannyo
“Apolah ko Ni… Na ndak ba’a2 do ni… Na biaso se manurut Na nyo…”kecek Na
“Yolah …kalo mantuak itu kecek gaek.”kecek uni oja manyarah…
Ndeh. Pkoke.. Uni ko sibuk se…manyaoan..
Jam tangan Na manunjuakkan jam sangah 9, takana dek Na, antah manga Na harus baliak ka kosan malam iko juo, Na pamit lo ka uni-uni. Uni-unipun takajuik, tapi yo ndak ba’a dek uni-uni do, tapi… beko kalo alah sampi dikosan na harus mengabari uni-uni.
Akhirnyo Na barangkek ka kosan Na lewat jalan2 yang jauah dari penerangan, yo bana kalam…Na lari-lari copek, trus… Na lupo mancek hape Na, eh..lah banyak sms Nan manumpuak… trus.. Na baleh sms sohib Na “U kalo sms ka Na nan pantiang2 selah!”
Na baleh bantuak itu se langsuangnyo slah kaprah, yo sudahlah… na harus manyalasaikan pajalanan Na sampai ka kosan…
Lah tibo dikosan Na sms ka uni-uni Na alah sampai dengan selamat. Trus.. Na langsuang Na mempersiapkan segala sesuatunyo untuak bisuak, insya Allah Na tandiang Malawan anak BKP, tunggal Putri jo Ganda Putri. Sia tu Na latihan silek stek dalam kamar… sampai si Uki meso-meso pulo…gara2 hantak2 kaki Na. Latiah se Na… kapalo lah paniang2 lo baliak… panyakik nan ndak biaso tibo… ko salalu tibo
Ndak tawu se Lah.. jam sangah duo hah… lalok lei….

4 komentar:

mahatrywan fhony mengatakan...

membosankan banget.. babalik balik.. huh..
kayo u yo... ka bioskop.. q saumua iduik 2 kali k bioskop baru...
judulnyo ndak kreatif.. carito na hari ko.. carito na hari ko.. abih dek bacarito sae iduik na mah!!!!

bosan bana mambacox..
ndak menarik do... manyasa q lah mambacox.. dari awal lah kantau.. tapi q pasoan mambaco smpe habis.. matau ado kejutan.. kirox makin kabawah makin kantau...


huaaaahhhhhhhhhhhhhh paniang den...

bassalbagak mengatakan...

Bialahhhh... Bialahhh
Saya terima...
Terimakasih sudah berkomentar,,, baru...
kali itu Q mangaluakan piti untuak ka bioskop baru, trus.... Yang lebih lengkapanyo di Blog pribadiQ...

mahatrywan fhony mengatakan...

oooooooooo.......

bassalbagak mengatakan...

U..tu...yo bana-bana sya... U ndak nenggangQ dowh

Poskan Komentar